DRUKUJ
2021-01-12

Protokół z zapytania ofertowego na dostawę
materiałów biurowych

PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O ZAPYTANIU OFERTOWYM NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH

 DLA ZESPOŁU ŻŁOBEK I KLUB DZIECIĘCY W GÓRZE

 

Z DNIA 08.01.2021 r.

 

 

  1. W dniu 29.12.2020 umieszczono na stronie internetowej BIP Zespołu Żłobek i Klub dziecięcy w Górze w zakładce zamówienia zaproszenie do składania ofert cenowych na sukcesywną dostawę materiałów biurowych dla Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze.

 

  1. Z uwagi na fakt, iż wartość zamówienia nie przekracza równowartości  kwoty 30 000 euro postepowanie nie podlega przepisom  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn.. zm) – art. 4 pkt 8

 

  1. W wymaganym terminie tj. 08.01.2021 r. do godziny 11.00 wpłynęły 2 oferty dotyczące materiałów biurowych dotyczące cen jednostkowych w wysokości ogółem:

 

 

  1. Technika Biurowa Sp. z.o.o ul. Ułańska 9, 64-100 Leszno – 446,92 zł
  2. AM Office ul. Austriacka 8, 64-100 Leszno  – 420,27 zł

 

  1. W dniu 08.01.2021 r. o godzinie 12.30 dokonano badania i oceny złożonych ofert cenowych

 

  1. W przeprowadzonym postępowaniu wybrano ofertę

jako najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym:

AM Office ul. Austriacka 8, 64-100 Leszno  – 420,27 zł

 

  1. Postępowanie prowadziła Renata Palczyńska – Przewodnicząca Komisji ds. ofertowych.