Protokół z wyboru instytucji finansowej PPK
.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
PO PRZEPROWADZENIU ROZEZNANIA OFERTOWEGO DOTYCZĄCEGO WYBORU INSTYTUCJI FINANSOWEJ ZARZĄDZAJĄCEJ I PROWADZĄCEJ PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE ( PPK)
Zamawiający informuje iż ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w postępowaniu nie stosowano przepisów Prawa zamówień publicznych (art. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 oraz z 2020r. poz. 288, 1086). W postępowaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Zamawiający informuje, że w prowadzonym rozeznaniu ofertowym do realizacji zadania wybrano ofertę złożoną przez instytucję finansową:
TOWOARZYSTOW FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH PZU S.A.
Ul. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa
- Uzasadnienie wyboru:
Zespół powołany przez Dyrektora Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze do spraw wyboru instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe po zapoznaniu się i przeanalizowaniu 3 ofert przedstawionych przez instytucje finansowe takie jak :
- Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych PZU SA
- Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
- PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Zespół ocenił, iż oferta przedstawiona przez TFI PZU S.A. była rzetelny, kompletna i zrozumiała. Ponadto instytucja ta posiada długoletnie doświadczenie na rynku inwestycyjnym, za co została uhonorowana odznaczeniami. Współpracuje z dużymi znanymi przedsiębiorcami, których pracownicy również zaufali i powierzyli dysponowanie swoimi środkami finansowymi tej instytucji.
Zamawiający informuje, iż w powyższym postępowaniu nie została wykluczona i odrzucona żadna oferta.
Wybrana instytucja finansowa zobowiązana jest do przeprowadzenia wszelkich niezbędnych czynności wymaganych wdrażaniu i podpisaniu stosownych umów na zarządzanie i prowadzenie PPK w Zespole Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze.