DRUKUJ
2021-04-16

Nabór na wolne stanowisko pracy

Dyrektor Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Zespole Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze
 
1.  Nazwa i adres jednostki: Zespół Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze, ul. Piastów 34 56-200 Góra
2. Określenie stanowiska urzędniczego: Kierownik ds. administracyjno - gospodarczych
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1) wymagania niezbędne:
-  wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
-   obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na
    podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia
    zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-   posiadanie pełnych praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
-   niekaralność za przestępstwo skarbowe popełnione z winy umyślnej
- niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
-   nieposzlakowaną opinią,
-   co najmniej 5-letni staż pracy zawodowej, w tym minimum 2 lata na stanowisku pracownika administracyjnego
-   umiejętność współpracy z zespołem ludzkim
 
2) wymagania dodatkowe: 
-  znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania gminnych  jednostek organizacyjnych w szczególności:
* Ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece na dziećmi w wieku do lat 3
* ustawy z dnia 8 maja 1990 r. o samorządzie gminnym
* Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
* Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodek pracy
*  Ustawy z dnia 11 wrzesień 2019 r. Prawo zamówień publicznych 
- znajomość spraw kadrowych, w tym prawa pracy
- umiejętność kierowania pracą zespołową i szybkiego reagowania
- rzetelność i  odpowiedzialność
- zdolności organizacyjne
- gotowość do ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowo – technicznych
- wysoka kultura osobista
 
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-  biuro mieścić się będzie w budynku Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stanowisko pracy kierownika wyposażone będzie w komputer z systemem operacyjnym Windows oraz
   oprogramowaniem Microsoft Office,
-  praca będzie wymagała obsługi komputera powyżej 4 godzin na dobę,
-  większość czynności będzie wykonywana w pozycji siedzącej,
 
5.  Zakres zadań na stanowisku urzędniczym:
1) Prowadzi sprawy administracyjno – biurowe oraz gospodarcze
2) Nadzoruje zespołem pracowników  obsługi.
3) Organizuje, nadzoruje i dba o realizację prac remontowych w placówce.
4) Odpowiada za sprawność techniczną i eksploatacyjną budynku placówki. 
5) Odpowiada za właściwe prowadzenie zamówień publicznych.
6)  Odpowiada za właściwe zaopatrzenie placówki w niezbędne materiały i urządzenia.
7) Prowadzi  księgę obiektu budowlanego.
8) Odpowiada i prowadzi wszystkie sprawy kadrowe. 
9) Zna zagadnienia z branży budowlanej.
10) Prowadzi stronę BIP placówki.
11) Pracuje w komisjach rekrutacyjnych i konkursowych
12) W przypadku uzasadnionych potrzebami służbowymi wykonuje polecenia przełożonego, które nie są wyszczególnione w niniejszym zakresie obowiązków a wiążą się z rodzajem wykonywanej pracy jeżeli nie są sprzeczne z przepisami praw pracy lub umową o pracę.
13)  Współpracuje z kadrą Zespołu
14) Ścisła współpraca z księgowością, znajomość zagadnień księgowych.
 
6.  Planowany termin rozpoczęcia pracy: ok. 06 maja 2021 roku.
Czasookres zatrudnienia:
* umowa o pracę zgodnie z kodeksem pracy
* wysokość wynagrodzenia zasadniczego wraz z dodatkiem funkcyjnym około 3200,00 zł brutto (w przypadku posiadania co najmniej 5 – letniego stażu pracy przysługiwał dodatkowo będzie również dodatek za wieloletnią pracę).
7.  Wymagane dokumenty:
1)      list motywacyjny,
2)      życiorys (curriculum vitae) obejmujący informacje o zamieszkaniu, w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, adresie do korespondencji, telefonach kontaktowych, przebiegu kształcenia, przebiegu pracy zawodowej, ukończonych stażach, kursach, szkoleniach związanych z pracą zawodową, posiadanych uprawnieniach i kwalifikacjach, dodatkowych zajęciach zawodowych i pozazawodowych, znajomości języków obcych oraz zainteresowaniach,
3)    doświadczenie zawodowe,
4)      kserokopie świadectw pracy, lub inne dokumenty potwierdzające staż pracy,
5)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
8)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwa na tle seksualnym,
9)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione z winy umyślnej,
10)    oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
11)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji,
12)  oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych,
13)  oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem naboru,
14)  referencje i inne,
15)  wykaz złożonych dokumentów.
 
 Dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii,        
 odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie.
 Dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów
 z podaniem numeru strony.
 
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
      Dokumenty na stanowisko objęte naborem przyjmowane będą do dnia  29 kwietnia 2021 roku do godz. 12.00
      w sekretariacie, Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze. Dokumenty mogą być również przesłane
      w powyższym terminie  na adres: Zespół Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze, ul. Piastów 34, 56-200 Góra
 
9. Dokumenty winny być umieszczone w zamkniętej kopercie, a na niej należy umieścić napis: 
Dokumenty aplikacyjne na stanowisko Kierownika ds. administracyjno – gospodarczych w Zespole Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze.
      Aplikacje, które wpłyną do Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o  wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Gminy Góra  
      (www.gora.com.pl) oraz na stronie internetowej Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze zzikd.pcdn.edu.pl.
 
      Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, 
      II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne,   zostaną powiadomione pisemnie lub telefonicznie. Planowany termin rozmowy kwalifikacyjnej: 
      05 maja 2021 roku. 
 
       Dodatkowych informacji udziela Dyrektor Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze
       ul. Piastów 34,  tel. 65 517 45 01